gronstacity -

Igår kväll...

PUBLICERAT ♥2010-04-15 @ 07:28:13
så somnade Raven kl 21, jag hade ju kunnat lagt mig men han brukar ju vakna till så vi går ut en sista gång & gör natti, natti, =) MEN kl 23 sov han fortfarande så jag la mig!! När han vaknade till så kom han & la sig breve mig & sov till kl 5.15, INGEN olycka inne, va!? VILKEN kille alltså =)

Det blev inget bilåkande igår men jag satt in Raven i bagaget & stängde grinden, han gick bara runt & nosade, efter en liten stund så tog jag ut honom =) Idag så ska vi fortsätta koppelträna & träna att sitta i bilen =)

Katterna är ju inte gärna hemma nu när Raven har kommit, men i morse så kom Lillfis in (han heter så för han var såå liten när han föddes) men kallas även för Knorr-Johan för han har knorr på svansen, dom luktade på varann & det gick hur bra som helst, Raven såg väl mest brydd ut... Lillfis tänkte nog: "Åh NEJ, inte en till som ska tugga på mig"... Dahnino härjade bra med Lillfis när han var liten =)

Dahnino & Lillfis ♥




Hmm, vad är du för en filur??...


Kram ♥


koMMenTarer
Postat av: Ewa Carlefred

Så roligt att läsa om Ravens eskapader och att få se så mycket bilder på lillkillen <3 // Ewa

2010-04-15 @ 08:09:32
URL: http://www.oskarsgarden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0