gronstacity -

Jag blev så full...

PUBLICERAT ♥2010-04-12 @ 22:12:07
i skratt när Raven kom bärandes på Dahninos apa, Raven snubblade på apans armar & ben, hi,hi, =)

Bilden blev lite suddig när han kom snubblandes...

Här håller han på att brottas med apan =)


Jag vill pussas ♥


Busar JÄRNET i brorsans säng, he,he, ;D


Favvoleksaken är en strumpa som jag slog knut på =)
Tänk vad en strumpa kan vara skoj =)

Allt går fortfarande bara bra, bättre än jag hade trott!! Man måste ju vara inställd på det värsta liksom, så blir det inte så, så är ju det bara + & jag har ju det jag jämför med också, hi,hi, ;) Dahnino ÄR en SPECIELL rackare men jag ÄLSKAR honom såå himla MYCKET, mer & mer för varje dag ♥♥ Sånt som brukar funka på alla andra hundar har inte funkat på Dahnino, men han är ju inte som alla andra heller så, hi,hi, ;) Men allt jobb & allt som jag har kämpat med Dahnino har ju gett resultat också, det tog ju lite tid,
men bättre sent än aldrig, hi,hi, ;D
Det är tack vare Dahnino som jag har fått ett enormt tålamod!!



Jag trodde att sängen till Raven skulle komma idag men inte... Kanske imorgon =) Men det går ju ingen nöd på honom för han har ett  mysigt täcke att ligga på, på natten!! På dagarna om han inte somnar ute så brukar han sova i köket, för det mesta under en stol =)

Kram ♥


koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0