gronstacity -

Jag måste nog...

PUBLICERAT ♥2010-04-20 @ 14:10:59
göra nått åt inhängnaden... Kan nog inte vänta tills Raven blir större & inte tar sig ut... Snart är han ju oftare på utsidan än på insidan, inte bra!! Jag har ju stolp & fårstängsel, MEN, Raven är ju så liten så han tar sig ju ut genom stängslet... För stora hål, hmm, kycklingnät skulle vara perfekt, hi,hi, ;) När han är på utsidan så hittar han mycket mumsiga saker, tycker han, men INTE jag, kattskit, BLÄ!! Så igår hade han tryckt i sig bra nog, för imorse när vi klev upp så hade det hänt en olycka av den "andra" varianten i köket & det var inte lite kan jag säga...

Imorse åt grabbarna vid 7.45 sen gick vi ut i det härliga vädret, SOL men fortfarande lite kyligt i luften!! Vi blev ute i över 5 timmar... Hmm, vart tog den tiden vägen?? Jag måste ju in & få nått i magen, man blir ju hungrig av att vara ute i friska luften =)

Man kan vara hopplös fastän man är söt ;)


Kram ♥

koMMenTarer
Postat av: Silvana

Åh ... vad söt han är. Blir han mörkare än "storebror"? Läste nedan att du börjat med koppelträning, ska nog börja jag också. Det går bra med dammsugarn med Mela, men hon är lite rädd för pipleksaker ;)

2010-04-20 @ 14:51:57
URL: http://emmy-lie.bloggplatsen.se
Postat av: Nillah

Svar till Silvana: Japp mycke mörkare, för Raven är en jaktgolden, dom är inte lika grov som en vit golden, så han kommer inte att bli lika stor & grov som storebrorsan ;)



Dahnino tycker INTE om pipleksaker, har aldrig gjort, så köper jag en leksak (ofta så är det ju pipljud i dom) jag tar bort den där pipgrejjen direkt!! Jag ser ingen som helst anledning till att dom ens ska ha leksaker som piper, men det är ju jag det...

2010-04-20 @ 15:10:17
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0