gronstacity -

NU är Raven...

PUBLICERAT ♥2010-04-20 @ 22:06:10
MER på utsidan stängslet än på insidan... Hmm, jag får ju spunk på Vilden, hi,hi, ;D När han är på utsidan & jag ropar på honom så kommer han som ett skott, då får han en pytteliten bit korv, men efter 2 sekunder så är han på utsidan IGEN... Jag ropar & han kommer som ett skott, han får en pytteliten bit korv, o.s.v..... Hmm, så jag tror också att han har upptäckt att "springer jag ut, då ropar Matte & jag får korv, springer jag ut igen då ropar Matte & jag får korv IGEN, he,he, ;D Ju fler gånger jag springer ut desto mera mumma får jag, DET är ju lysande, vilken ROLIG lek, ha,ha," ;D

MEN, imorgon, så är det färdig lallat för lilla BUSEN, hi, hi, ;) Jag ska hämta hönsnät hos mamma & sätta det uppe på fårstängslet!! Jag är ju RÄDD om honom, han blir ju tuffare & tuffare, så han går ju längre & längre... Tro vad det ska bli av den här lilla rackaren, hi,hi, ;)

Raven UTANFÖR stängslet, där han INTE ska vara, den lilla BUSEN, hi,hi, ;D


Stubbar är skoj att klättra på =)




Dahnino har leksaken MEN...


den korpade Raven åt sig, vad annars ;)


Jag är verkligen IMPAD av Dahnino, vilket TÅLAMOD han har, det har nu gått 10 dagar sen vi fick hem Raven & Dahnino har inte blivit RIKTIGT arg på Raven en enda gång!! Dahnino som är så stor & flamsig är ändå så försiktig med Raven!! Dahnino har ett hjärta av GULD ♥


Efter lite bus så gnager dom tillsammans på den brända stubben...


sötproppar ♥


Raven tänker nog: "Men snälla, jag kommer ju att bli blind så mycket kort som du knäpper på mig" ;)


Men det är SVÅRT att låta bli, han är ju för SÖT ♥


Nu sover Raven så nu måste jag också lägga mig & sova, så man orkar med morgondagen =)
Idag har vi varit ute HELA dan & det känns kan jag säga, MYCKE friskluft så jag är jättetrött!!

Go'natt & suss gott!!
Kram♥




koMMenTarer
Postat av: Ewa Carlefred

Ja han har säkert lärt sig vad han ska göra för att få korvbiten ;)

Här kan du hitta Anna med brorsan Casper (Grouse) // Ewa



http://oscarochcasper.bloggplatsen.se/

2010-04-21 @ 07:54:04
URL: http://www.oskarsgarden.se
Postat av: tina

Åh vad fina dom är :) Härligt med hundar!

2010-04-22 @ 08:15:51
URL: http://www.finnsta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0