gronstacity -

Nu var det verkligen...

PUBLICERAT ♥2010-08-01 @ 23:44:31
LÄNGESEN jag skrev nått här... Men ibland så blir det ju så, tråkigt för er som läser min blogg... Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu heller, så jag lägger in några bilder på min bästa kompis alpackaföl :)

Sötare än socker ;)
♥En liten hingst


& ett litet sto♥


Dom här sötingarna finns på Torpshammars Alpacka Gård :)

Vi får väl se när jag dyker upp nästa gång... Det ska väl inte dröja alltför länge hoppas jag :D

Kram♥

koMMenTarer
Postat av: jonna

åh, äckligt söta! fina bilder. :)

2010-08-14 @ 21:57:09
URL: http://jonnaniininen.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Åh detta hade jag missat...har väl alltså inte varit och läst här på din blogg på väääääldigt länge då.Tycker att det är dags för lite HÖST bilder på mina små gullproppar :) dom har växt och är ÄNNU sötare nu...KRAM

2010-09-23 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0