gronstacity -

Specialsöket igår...

PUBLICERAT ♥2010-05-27 @ 13:40:38
Gick hur bra som helst =) Han är ju såå duktig lillknatten =) Jag är inte lika duktig kan jag säga, jag snurrar runt, runt, så jag blir alldeles yr i luvan, ha,ha, ;)  jag har jämt göra att hålla koll på allt, klicker, godis & vovven, hi,hi, ;) Raven var heltrött efter kursen igår & jag med, inte så konstigt med tanke på hur jag håller på, ha,ha,ha ;D

Raven på den lilla banan på golvet =)

Bilden har jag lånat av Carita, Tack ♥

Just nu sover grabbarna så då har jag tid att sitta vid datorn en stund, annars är det inte ofta man sitter här nu för tiden...

Lite bilder =)

Raven 14 veckor 2010-05-23


Sötis ♥


Sötis ♥




Busgrabbar =)




& som vanligt så korpade ju Raven åt sig leksaken, hi,hi, ;)


Vilken stil, ha,ha, ;D Det kan bli många goa skratt på en dag ;) Ett gott skratt förlänger livet sägs det, så jag kommer nog att leva föralltid, hi,hi, ;D




♥ ♥


FULL fart =)


Här har Raven hittat "Trasan" & kommer i...


mer än full fart, till mig =)


Kram ♥

koMMenTarer
Postat av: Sara

Halkade in på den här sidan "på ett bananskal"...Vilka fantastiskt fina foton du tar på dom två charmtrollen!!!

2010-05-29 @ 17:30:07
Postat av: Louise & Vinge

Fina killar!

2010-05-29 @ 18:39:17
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Vinge
Postat av: Sara

Hej hej! Vad fina vovvarna är. Går det bra att ha dem tillsammans? De ser ut att trivas ihop, har tittat på dina fantastiska bilder! Kram från Sara och Pajas

2010-05-30 @ 21:18:33
URL: http://snomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0