gronstacity -

Dagarna bara går &...

PUBLICERAT ♥2010-09-01 @ 10:28:20
går... Alldeles för FORT!! Man hinner ju inte med ju :/

Ikväll är det kurs igen för Raven & mig :) När man åker hem från kursen så längtar man redan till nästa gång :D
Å som sagt, dagarna går ju såå himla fort, så snart är det ju typ onsdag varje dag, hi,hi, ;)

Den här veckan som har gått så har jag tränat inkallning med Raven & han väljer att komma till mig varje gång :D Jag bytte ut hans mat som belöning mot korv istället, han älskar korv :) Han älskar även den lilla kattbäbisen som vi har, både på gott & ont, hi,hi, ;) Han är snäll med den ibland & ibland vill han gärna äta upp henne ;) Så där har vi tränat, när han intresserar sig för kattbäbisen så ropar jag på honom & han kommer som ett skott :D När hon springer iväg så vill ju Raven jaga henne, så när han sätter fart efter, så busvisslar jag & han väljer mig, kanonbra :D Vi har även tränat mmmmm, alltså jag har lagt godis på backen & står där & säger mmmmm, han kommer som ett skott & kör ner snoken i backen direkt :D Det är bra med många olika inkallningar, funkar inte den ena så kanske nån av dom andra funkar :) Dahnino heter också Raven nu för tiden, ha,ha, ;) Men som sagt det är bra med många olika inkallningar :) Vi har också tränat kontakt, han ska titta på mig & när han gör det så klickar & belönar jag!! Jag har också visat han godisen i handen & gömt godisen i handen, från början var han alldeles galen på handen & försökte allt för att få upp den, men sen kom det, han tittade på mig, jag klickade & belönade :) Så nu när jag gömmer en godis i handen så tittar han upp på mig påengång :) Vilken kille♥ Vi har lite smått börjat med, sitt stanna kvar, men han vill inte nå gärna sitta kvar när jag tar ett steg bakåt, men det är bara att träna på :D

Mina Go'grabbar!!
~♥~♥Jag älskar Er mer & mer för varje dag♥~♥~


Kram♥

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0