gronstacity -

Kursen igår...

PUBLICERAT ♥2010-09-02 @ 09:36:19
var lika rolig som alltid :D Mycke skratt blev det, ha,ha, :) Jag tyckte själv att jag blev kvällens dumsnut, ;) Men det tyckte inte en del utan tyckte hellre att jag hade en sån inlevelse & då snackar vi INLEVELSE med JÄTTESTORA bokstäver, ha,ha, ;D

En bild från kursen den 18 aug :)
Här fick Raven glädjefnatt & höll på att pussa ihjäl mig :D Hundfröken & alla som var med skrattade så att tårarna rann på dom :) Skojjigt när man kan roa nån, ha,ha, ;) Tokfrans ;)

Bilden har jag fått låna av Hundfröken Carita, Tack ♥

Nu är det dax att gå ut med Grabbarna♥ & träna & busa lite grann :)
Så dom blir trötta & lägger sig & sover en stund, så jag & min lilla tös♥ som är hemma idag & har feber, kan ligga & myspysa & slumra en stund :)

Kram♥

koMMenTarer
Postat av: Silvana

Hahaha ... Om man slår upp ordet Inlevelse i ordlistan ... så är jag säker på att det är en bild av dig, i den stunden du var i .... hahaha Min absoluta höjdpunkt på veckan är hundkursen, jag tycker det är så roligt .... bra hund/matte/husse-utbildning på slottet hos "Queen of doogs" och gemenskapen :) Spännande på onsdag, ska du ta med dig bägge grabbarna ? Ha en underbar dag och helg Pernilla <3 Kram

2010-09-03 @ 11:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0