gronstacity -

Idag har det...

PUBLICERAT ♥2011-04-14 @ 21:57:16
verkligen varit JÄTTEHÄRLIGT väder :D Å vad jag ÄLSKAR våren, den BÄSTA årstiden :)
Så idag har vi varit ute mesta delen av dan så nu sussar Grabbarna gott kan jag säga :)

Mina DIAMANTER♥



Jag älskar dom mer & mer för varje dag♥

Kanske inte så snyggt med en massa plastpåseremser runt gårn, men de FUNKAR, så nu är den lilla KÄNGURUN Raven♥ på RÄTT sida av inhängnaden :D Men jag ska väl inte ropa Hej ÄN ;) För med Raven vet man ju aldrig, ha,ha, ;)
Detta är ju bara tills den nya inhängnaden är fixad :) Men om de blir tokmycke snö nästa vinter så kan det ju hända att man får användning av remsorna igen & då vet man ju att det funkar :)

Han har varit på rätt sida inhängnaden HELA dan idag, har inte hänt dom senaste månaderna kan jag säga, ha,ha, :D
Peppar, peppar... ;)

NU: Fika
SEN: Ska jag sova & jag kommer att sova riktigt GOTT efter denna härliga dag, mycke friskluft, då sover man gott :D

Kram♥

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0