gronstacity -

Här på bloggen...

PUBLICERAT ♥2011-11-08 @ 18:40:58
... händer det inte mycket inte... Men som jag skrev i förra inlägget: tiden räcker inte till. Sitter minimalt vid datorn för tillfälligt.

Har stickat lite, bl.a detta:

Ett till par torgvantar i våffelmönster :) Våfflmönstret hittade jag HÄR






Har ju också stickat ett par barntofflor :)




Och en mössa med flätor, första gången jag nånsin har stickat flätor, men det var enkelt :)
Roligt var det också :)




Allt är stickat med alpackaullgarn som kommer från Lise-Lottes alpackor :)


koMMenTarer
Postat av: Missy

Tack för kommentaren! :)

Använder mig utav Nikon D90 & två olika, grymma objektiv! ^^

2011-11-14 @ 01:51:06
URL: http://tooyoungtofallinlove.blogg.se/
Postat av: Missy

Haha aawh, tack :D

Lite tråkigt då man inte har så många 'motiv' att fotografera dock, & tycker inte det är lika roligt att fota hästbilder då dom oftast bara står & äter, haha :D

2011-11-16 @ 21:27:34
URL: http://tooyoungtofallinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0