gronstacity -

Hundkurs i torsdags OCH i lördags :))

PUBLICERAT ♥2011-11-21 @ 20:16:59
I torsdags så hade vi kurs på "Slottet" eller "Dårhuset" menar jag ju, ha,ha ;) Vi är ju bara stollar som går på torsdagar så ;)
Det vi fick börja med va att försöka få hunden att sätta tassen på en burk :)
Dahnino hade lite hyss för sig först, men sen så :D Min duktiga pojke♥


Sen skulle Dahnino göra "pricken" (en pos-it lapp med en blå prick på, som sitter på väggen) Men den här gången satt det 2 lappar på väggen, en med en gul prick på & en med den rätta pricken på (blå) När jag sa åt Dahnino: pricken, då gick han till papperskorgen & hittade några gula lappar med blåa prickar på, ha,ha,ha, tokfrans ;)


Så jag va snabb & sa, huvudsaken var väl att det var en blå prick ;) Tänk att det fortfarande är såå himla skoj att gå på hundkurs :)) Jag började ju gå på hundkurs september 2007 & jag kommer aldrig att sluta :D

I lördags så hade vi kurs igen, då var det hundmötesträning & det gick jättebra :) Dahnino brydde sig inte om den andra hunden :) Men det visste jag ju redan ;) Han brukar aldrig få hälsa på andra hundar när vi är ute & går promenad, så han vet väl att det inte är nån idé att ens försöka dra mot den andra hunden.


Bilderna har jag lånat av Världens Bästa Hundfröken :)

Det var ju jättelänge sen jag skrev nått i bloggen, tror inte jag har gjort ett inlägg på typ 14 dar, jösses vad tiden går alltså... Men det är fullt upp så då kommer bloggen i sista hand... Trist på ett sätt. Men det är väl bara att gilla läget ;)

Kram & ha de gott tills vi hörs igen♥ :)

koMMenTarer
Postat av: MARIE CHRISTINE OLSSON KERSTIN

fin sida.kramiz

2011-11-24 @ 10:39:35
URL: http://mariesforum.bloggo.nu/
Postat av: Gunilla

Fina goa Dahnino <3 ...men vart e "brorsan"?



Kram

2011-11-27 @ 01:26:46
URL: http://www.shakiralines.com
Postat av: Pernilla

Svar till Gunilla: Nu är det Dahninos tur att gå kurs :) Hade jag haft möjlighet så hade jag ju såklart gått kurs med båda samtidigt. Kram<3

2011-11-27 @ 06:31:38
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0