gronstacity -

Fortfarande sjuk...

PUBLICERAT ♥2012-01-18 @ 21:55:43
Inte ett dugg bättre... Fastän jag har ätit penicillin i en vecka, så idag blev det ett besök till läkaren igen då :/ Ingen ny penicillinkur iaf, det blev cortison, som jag ska äta i en vecka för inflammation i luftvägarna, hoppas att cortisonet verkar snabbt för det är verkligen jobbigt att vara så här kvav... Obehagligt när det har satt sig så på andningen, har aldrig varit med om det nångång.

Jag verkligen längtar tills jag är kvitt den här helvetes-sjukan, så man kan få sova med nån ordning, som det är nu så sover jag typ 1 till 2 timmar sen blir jag vaken några timmar sen sover i nån timme... Man är ju tröttast.se men på nått sätt blir det nästan gruvsamt att lägga sig, för man vet att man ändå inte kommer att få sova & man kommer att vara ännu tröttare... Har faktiskt aldrig varit så här sjuk, är ju mer död än levande kan jag säga :(


Men fy vad gnällig man kan va ;)

Men som alltid: Efter regn kommer solsken :)

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0