gronstacity -

Jag är helt slut...

PUBLICERAT ♥2009-05-01 @ 23:12:38
Har varit i stan hela dan & kutat runt på olika affärer & som avslutning så for vi på China & mumsade i oss go'mat =0) Jag åt kyckling med ananas, mammis åt biff med purjolök & Steffen, Nicoline & Johanneh åt friterad kyckling med sötsur sås!! Å vilket klipp mammis gjorde då, hon köpte massor med t-shirts & shorts för 14,50:- plagget =0) Vad glad vi blev både jag & barna =0)



(Bilden har Nicoline gjort)  =0)

Kvällspromisen med Lillgubben blev till Udden, så han badade
benen litegrann ;0P...
Han vill inte simma nå gärna, jag vet inte varför för han kan ju simma =0)
Men han är ju inte som alla andra heller så,
så jag är inte ett dugg brydd...  ;0D


(Bilden har Nicoline & jag gjort) =0)
Man får ju göra egna bilder då datorn inte funkar som den ska göra =0)
Jag tycker att det blir så trist med bara text när man är van att alltid ha en bild med!!

Fortfarande utan telefon & internet!! Vad dagarna går sakta när man väntar på att sånt där ska bli fixat... Annars rusar ju bara dagarna iväg...

Nää, nu är det natti, natti, för mig, innan jag somnar här ;0P

Sov gott & kramar på Er!!

koMMenTarer
Postat av: Gugge

Dom där bilderna funkar ju perfekt....Ni är så duktiga såå på att rita!!

Jag förstår att det måste vara jättetråkigt att varken ha telefon eller internet som fungerar som det ska...man blir så himla bortskämd när allt fungerar så man tänker inte på hur bra man har det förrän det försvinner!

Hoppas att det fixas snart!

Kram

Gunilla

2009-05-02 @ 18:08:51
URL: http://www.shakiralines.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0